Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Élményforrás

Az élmények összehangolnak. Bizalmat, magabiztosságot, együvé-tartozás érzést erősítenek. Az arany pillanatok gazdagítanak. A közös haszontalanságok kapcsolatot építenek. Szeretnénk megmutatni: hol, mikor és hogyan.

Címkék

alma (6) álom (1) alvás (1) angyal (1) anya (5) anyós (2) apa (3) arany pillanatok (12) aszalt szilva (1) baba (5) barack (1) barátság (1) bátor (3) bazár (2) bélszín (1) beszéd (2) bodor bence bor (1) boltkór (1) bori (2) celeb (1) cili (5) csajos beszélgetés (2) család (6) csibe (12) csíny (1) csirke (1) cukor (8) c vitamin (1) dackorszak (2) derű (8) dió (1) diszgráfia (1) disznó (1) ebéd (2) édesség (2) egér (1) egyérzelműen (15) elakadás (1) élet (14) elfogadás (1) ellenség (1) élmény (26) élmények (15) élmény túra (18) előszoba (1) emlék (1) énfeladás (2) érintés (5) erőszak (2) érték (4) érzelemfüggő emlékezet (1) esküvő (1) este (1) étel (26) evés (4) excel (1) félelem (5) féltékenység (1) felülemelkedés (2) fények (1) férfiak (12) fiú (1) fogyás (1) frász néni (1) frizura (3) furulya (1) galiba (2) gasztro (22) gondolatok (4) gyerek (26) gyöngyi (4) gyúrás (2) hagyma (2) hagyomány (4) haj (5) hajbeszéd (4) hal (1) hangszer (1) harc (2) hatalom (1) hiszti (5) hit (1) horda (1) idegen (3) igazság (2) illat (6) imponálás (5) inkubátor (1) inszemináció (1) inzulin (2) ivás (2) játék (2) jelen (6) jövő (7) jó szándék (3) kakas (3) kamasz (1) kapcsolat (2) kávé (1) keith richards (1) kenyér (1) kérés (1) kifli (1) kísérlet (1) kiskutya (4) kókuszgolyó (2) koleszterin (1) kommunikáció (9) konyha (1) kotlós (12) kötődés (4) kutya (4) lány (1) leves (4) lili (16) líra (2) lombik (1) macska (4) májas (1) mák (1) malac (1) mandula (3) maradék (1) meghívás (2) meglepetések helyett (11) mélázás (5) menta (1) mesterszakács (1) méz (3) mintázatok (5) módosult tudatállapot (8) mozi (1) múlt (9) nehézségek (7) nézőpont (17) nők (7) nyeremény (2) nyulak (6) öltözködés (17) öröm (15) összedolgozás (3) paprika (1) paprikáscsirke (1) párkapcsolat (14) paróka (4) péter (12) pite (2) pörkölt (2) pszicho (37) ragadozó (1) rántotta (2) rántott csirke (2) reggeli (6) reklám (2) remény (1) rétes (1) riport (2) rock (1) rod stewart (1) rozé (1) saci (1) segítség (4) sör (1) spare ribs (2) steak (2) stigma (1) styling (18) szalonna (1) szamóca (1) szerelem (1) szerencse (2) szerepjáték (4) szeretők (2) szex (6) szilva (1) szorongás (2) születés (3) szülőség (14) tagadás (2) tej (1) terápia (13) terasz (1) test (1) testvér (1) titok (3) tojás (14) torta (2) történet (9) trauma (5) tudattalan (10) tyúk (6) tyúklétra (1) ünnep (4) út (4) utazás (3) vacsora (3) vágy (7) válasz (3) vetélkedés (4) virsli (1) víz (5) víz és bor (1) zsír (6) Címkefelhő

Friss topikok

  • zelkabaktay: @Nem Art Decor: Ha a kérdés többesszáma kettőnkre (Zelka és Miklós) vonatkozik, a közös címünk: ba... (2012.05.17. 08:42) Diszgárfia jegy
  • zelka.baktay: @zelka.baktay: Ezt elsején este még nem gondoltam volna: takarót fogok horgolni :-))) (2012.01.03. 20:24) Újévi játék
  • elmenyforras: @pedagoszaurusz: Az avatar egy kicsi kép a neved mellé, amit feltölthetsz. Kérjük a sajtos rúd re... (2011.09.07. 08:12) Kristálycukros palacsinta
  • zelka.baktay: @pedagoszaurusz: Remélem, elvitt:-)) (2011.08.25. 12:28) Kérlek…
  • zelka.baktay: @pedagoszaurusz: Ahány ilyen "udvarló-beavatást" én disznóölésen láttam, alapértelmezésben is éppe... (2011.08.25. 12:28) Út

Előszoba

2011.08.16. 17:17 miklosbaktay

SZÖRP RICE – Meglepetések helyett

Kriszta: Akkor most felsöpörhetek?

Andris: Hagyd csak, megcsinálom. Nem vagyok én mesterember, hogy mocskot hagyjak magam után.

Kriszta: Igenis, az vagy. Teljesen jól megcsináltad. Hopp, és működik.

Andris: Egyfelől jó arány, mert egy óra munkával, na jó, anyagbeszerzéssel együtt kettő…

Kriszta: …nekem is kétszer le kellett még szaladnom, egyszer szigszalagért, másodszor csokoládéért…

Andris: …csoki csatlakozóért. Mindegy. Néhány óra munkával több száz kilowattot takarítottunk meg.

Kriszta: Ezt hogy hoztad ki?

Andris: Vasárnap mértem. 4 óra 17 percet égett feleslegesen a négy darab 25 wattos halogén. Az ugye…

Kriszta: Ne má! Te vasárnap ezt mérted?

Andris: Csak felírtam, amikor felkapcsolod, és amikor lekapcsolod. Ennyi.

Kriszta: Amikor megjöttünk vásárlásból, felkapcsoltam. Igaz?

Andris: Mint mindig, ha belépünk a lakásba. Mert sötét az előszoba.

Kriszta: És azt te felírtad.

Andris: Igen. Mint minden felkapcsolást.

Kriszta: Hová?

Andris: Ide, az Excelbe.

Kriszta: Ez lehet az. 13.54.

Andris: Igen. Kettőig van nyitva a pékség. Vettük a kenyeret…

Kriszta: …és azt a két zsemlét. Erre én kértem egy óriáskiflit. És egész úton azon vihogtunk, hogy a kifli a te… és azt mondtad, meg akarod kenni a zsömléimet, és az előszobában elkezdtük méregetni a kifliket, meg a zsömléket…

Andris: …és lukat fúrtunk a friss kenyérbe, lágy kenyérbe…

Kriszta: És akkor! Te perverz állat! Mit csináltál, te szemét?!

Andris: Fájlaltam, mert megkarcolt a kenyérhéj!

Kriszta: Konkrétan azt csináltad, te sunyi görény, hogy amíg én kimentem hűs tejfölért, addig beírtad abba a kibaszott Exceledbe, hogy 13.57…

Andris: …13.54

Kriszta: Nem lehet igaz. Komolyan…

Andris: De igen. Nézd meg. Itt van beírva: 13.54. És mi történt utána?

Kriszta: Mindegy. Hogyan lehetsz ilyen görény?!

Andris: Nem mindegy? Gyönyörűt szerelmeskedtünk. Egészen 15.17-ig, illetve nagyjából 15.12-ig.

Kriszta: Igen, látom. Kimentem pisilni és visszafelé lekapcsoltam a villanyt. Az előszobában. Kezdem már látni, hogyan emeled ki a párkapcsolatunk lényegét.

Andris: Na, akkor jutott eszembe az alternatív kapcsoló ötlete.

Kriszta a gépnél ül: Hoppá. Ez itt micsoda táblázat?

Andris: A WC-papír fogyást tartja nyilván.

Kriszta: Ennyire nem lehetsz szarrágó.

Andris: Tudod, az úgy van, hogy van neked egy tekercsed, abba beleírom az induló időpontot, meg van nekem egy, az a kisszekrényben van, a samponom mögött.

Kriszta kirohan és egy tekercs papírral tér vissza: Beszarok. Itt van beleírva a mai dátum.

Andris: Az előbb írtam bele.

Kriszta: Nézzük, mire jutottál. Nem hiszem el. Négyszer annyi papírt használok?! Te nem a fenekeden kakálsz?

Andris: Az egyik ok, hogy én csak kicsit törlöm ki a fenekem…

Kriszta: …nem mondod…

Andris: …nagyrészt mosom.

Kriszta: Ezért lóg folyton a zuhany!

Andris: Ezért. Másrészt, ugye, nekem pisilés után…

Kriszta: …elég lerázni. De ha úgyis tudod, miért vezetsz nyilvántartást minden seggtörlésemről?

Andris: Szeretnélek rávenni, egy bidé beépítésére.

Kriszta: Rávettél. Kezdhetted volna így is.

Andris: OK. Most figyelj: 13.54.

Kriszta: Jaj, már kezdtem megnyugodni.

Andris: Nem szeretném.

Kriszta: Hanem?

Andris: Hogy felizgulj.

Kriszta: A kurva táblázataidtól?

Andris: Mi történt 13.54 után?

Kriszta: Na mi?

Andris: Hatalmasat szerelmeskedtünk.

Kriszta: Hát jó, de először kapcsold le a villanyt.

Andris: Te meg írd be az Excelbe!

Kriszta: Használd az alternatív kapcsolót…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenyforras.blog.hu/api/trackback/id/tr673150849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása