Élményforrás

Az élmények összehangolnak. Bizalmat, magabiztosságot, együvé-tartozás érzést erősítenek. Az arany pillanatok gazdagítanak. A közös haszontalanságok kapcsolatot építenek. Szeretnénk megmutatni: hol, mikor és hogyan.

Címkék

alma (6) álom (1) alvás (1) angyal (1) anya (5) anyós (2) apa (3) arany pillanatok (12) aszalt szilva (1) baba (5) barack (1) barátság (1) bátor (3) bazár (2) bélszín (1) beszéd (2) bodor bence bor (1) boltkór (1) bori (2) celeb (1) cili (5) csajos beszélgetés (2) család (6) csibe (12) csíny (1) csirke (1) cukor (8) c vitamin (1) dackorszak (2) derű (8) dió (1) diszgráfia (1) disznó (1) ebéd (2) édesség (2) egér (1) egyérzelműen (15) elakadás (1) élet (14) elfogadás (1) ellenség (1) élmény (26) élmények (15) élmény túra (18) előszoba (1) emlék (1) énfeladás (2) érintés (5) erőszak (2) érték (4) érzelemfüggő emlékezet (1) esküvő (1) este (1) étel (26) evés (4) excel (1) félelem (5) féltékenység (1) felülemelkedés (2) fények (1) férfiak (12) fiú (1) fogyás (1) frász néni (1) frizura (3) furulya (1) galiba (2) gasztro (22) gondolatok (4) gyerek (26) gyöngyi (4) gyúrás (2) hagyma (2) hagyomány (4) haj (5) hajbeszéd (4) hal (1) hangszer (1) harc (2) hatalom (1) hiszti (5) hit (1) horda (1) idegen (3) igazság (2) illat (6) imponálás (5) inkubátor (1) inszemináció (1) inzulin (2) ivás (2) játék (2) jelen (6) jövő (7) jó szándék (3) kakas (3) kamasz (1) kapcsolat (2) kávé (1) keith richards (1) kenyér (1) kérés (1) kifli (1) kísérlet (1) kiskutya (4) kókuszgolyó (2) koleszterin (1) kommunikáció (9) konyha (1) kotlós (12) kötődés (4) kutya (4) lány (1) leves (4) lili (16) líra (2) lombik (1) macska (4) májas (1) mák (1) malac (1) mandula (3) maradék (1) meghívás (2) meglepetések helyett (11) mélázás (5) menta (1) mesterszakács (1) méz (3) mintázatok (5) módosult tudatállapot (8) mozi (1) múlt (9) nehézségek (7) nézőpont (17) nők (7) nyeremény (2) nyulak (6) öltözködés (17) öröm (15) összedolgozás (3) paprika (1) paprikáscsirke (1) párkapcsolat (14) paróka (4) péter (12) pite (2) pörkölt (2) pszicho (37) ragadozó (1) rántotta (2) rántott csirke (2) reggeli (6) reklám (2) remény (1) rétes (1) riport (2) rock (1) rod stewart (1) rozé (1) saci (1) segítség (4) sör (1) spare ribs (2) steak (2) stigma (1) styling (18) szalonna (1) szamóca (1) szerelem (1) szerencse (2) szerepjáték (4) szeretők (2) szex (6) szilva (1) szorongás (2) születés (3) szülőség (14) tagadás (2) tej (1) terápia (13) terasz (1) test (1) testvér (1) titok (3) tojás (14) torta (2) történet (9) trauma (5) tudattalan (10) tyúk (6) tyúklétra (1) ünnep (4) út (4) utazás (3) vacsora (3) vágy (7) válasz (3) vetélkedés (4) virsli (1) víz (5) víz és bor (1) zsír (6) Címkefelhő

Friss topikok

  • zelkabaktay: @Nem Art Decor: Ha a kérdés többesszáma kettőnkre (Zelka és Miklós) vonatkozik, a közös címünk: ba... (2012.05.17. 08:42) Diszgárfia jegy
  • zelka.baktay: @zelka.baktay: Ezt elsején este még nem gondoltam volna: takarót fogok horgolni :-))) (2012.01.03. 20:24) Újévi játék
  • elmenyforras: @pedagoszaurusz: Az avatar egy kicsi kép a neved mellé, amit feltölthetsz. Kérjük a sajtos rúd re... (2011.09.07. 08:12) Kristálycukros palacsinta
  • zelka.baktay: @pedagoszaurusz: Remélem, elvitt:-)) (2011.08.25. 12:28) Kérlek…
  • zelka.baktay: @pedagoszaurusz: Ahány ilyen "udvarló-beavatást" én disznóölésen láttam, alapértelmezésben is éppe... (2011.08.25. 12:28) Út

Út

2011.08.17. 07:07 miklosbaktay

SZÖRP RICE – Meglepetések helyett


Ági: Az necces volt. Vezessek?

Botond: Csak szólj, ha látszik a tükörjég.

Ági: Jól vagy?

Botond: A vezetés lefoglal. Letisztít. Világossá, egyértelművé teszi a döntéseket.

Ági: Például?

Botond: Többet nem jövök ide.

Ági: Itt lesz az esküvőnk.

Botond: Többet nem jövök ide.

Ági: Két hónap alatt képtelenség áttenni máshová.

Botond: Többet nem jövök ide.

Ági: Szóval nem lesz esküvő.

Botond: Többet nem jövök ide.

Ági: Többet nem jössz, mert?

Botond: Ronggyá aláztak.

Ági: Igazából te aláztad magad. Ittál, mint a csutak és kiütött.

Botond: Adott esetben először aláztak. Ott toporogtam a disznó körül, nem engedtek hozzáférni, csak vízért szaladgáltam.

Ági: Engem helyettesítettél. Igazából én szoktam, nekem szokott hozzáfagyni a kezem az öntőhöz…

Botond: Élvezték, hogy kiszorítanak a munkából. Nyomorultul ácsorogtam körülöttük. Ők mondták, legalább igyál. Férfiember iszik. Az első felest akkor nyomták belém, amikor leszúrták a disznót. Éhgyomorra. Azonnal benyomtam tőle. De kellett is.

Ági: Konkrétan miért kellett?

Botond: Az jutott eszembe, a szovjeteknél olyan a kivégzés, hogy leszorítják a szerencsétlent aztán tarkón lövik.

Ági: Hol szebb?

Botond: Aaz volt feladatom, hogy fogjam a két hátsó lábát összehurkoló kötelet.

Ági: Én sem szeretem a disznóvágást.

Botond: Felénk őszintébbek. Disznóölést mondanak. Jön a böllér és a segédje, pár óra alatt elintézik. Még kóstolni sem kell, úgyis tudják, hogyan szeretjük.

Ági: Apu, bátyó és Zoli kifejezetten élvezik.

Botond: Többet nem jövök ide.

Ági: Lehet, hogy most kiszorultál, majd megtalálod a helyed. Azért ha tízkor már tántorogsz, délben bevered a szunyát, nehéz a kedvedre tenni.

Botond: Éhgyomorra egy lórúgás pálinka, utána még egy, ezzel ölni lehet. Két óra hosszat csak a vad marást éreztem.

Ági: Az esküvőre jönnek majd főző asszonyok…

Botond: … és a sütő asszonyok összegányolják azt a borzalmat, amitől a Zsanették esküvőjén lettem rosszul.

Ági: Zsanették esküvőjén is a pálinkától lettél rosszul.

Botond: A Zsanették esküvőjén konkrétan csak sört ittam.

Ági: Zsanették esküvőjén már délután pálinkáztál.

Botond: A Zsanettkéd esküvőjén szépen elöntöttem a pálinkát.

Ági: Zsanett.

Botond: A Zsanett.

Ági: Zsanett.

Botond: A Zsanett.

Ági: A magyar nyelvben személynév előtt nem használunk határozott névelőt.

Botond: A németben.

Ági: Sem.

Botond: Azt mondtad, a magyar, ami egyben mutató névmás, tehát megkülönböztető.

Ági: jó. Én az mondom Zsanett.

Botond: Zoli.

Ági: Zsanett és Zoli. Megy ez.

Botond: Zoli fasz. Többet nem jövök ide.

Ági: Ez azt jelenti, hogy nem lesz esküvő. Szóval vége.

Botond: Konkrétan igen.

Ági: Mert éhgyomorra benyomtál?

Botond: Mert kurvára idegesít, hogy határozott névelő nélkül modoroskodsz, miközben véded fasz Zolit, hogy pipiskedsz, miközben apád a szart keni, cicomázkodsz, mert anyád trampli.

Ági: Állj meg kiszállok.

Botond: Szálljál.

Ági: A kabátom a csomagtartóban.

Botond: Az enyém is. Sétáljunk egyet. Ennél több van a mi kapcsolatunkban, mint hogy Zoliról vitatkozzunk.

Ági nevet: A Zoliról.

Botond: Pontosan emlékszem, mennyire utáltad te is a disznóvágást. Te magad mesélted.

Ági: Disznóölést.

Botond: Házasodjunk össze úgy, hogy csak Kriszti és Andris a tanúink.

Ági: Tagadjam meg a családomat? Az egész falu erről fog beszélni.

Botond: Egész életemben ki leszek szolgáltatva a gyűlöletüknek.

Ági: Igazából csodálnak.

Botond: Irigyelnek. Nem tudják megbocsátani a sikeremet.

Ági: Klasszikus kérdés. A családodat vagy a szeretődet választod…

Botond: Azért ez itt más helyzet. Itt nem a gyerekeidről van szó. És azért engem sem nevezhetsz szeretődnek.

Ági: Nem. Szüleimről van szó és Marcról.

Botond: Marc? Ki a fasz az a Marc?

Ági: Szerelmes vagyok bele. Dán srác. Azt hittem, csak nászfrász és elmúlik. Azt hittem, nem tehetem meg a szüleimmel, hogy lemondom az esküvőt.

Botond: Vőlegénycsere. A Marc belép, a Botond lelép. Tudod mit? Adott helyzetben azt is mondhatom, megkönnyebbültem.

Ági: Hát még én. Igazából mindketten hálásak lehetünk Istennek.

Botond: Az istennek, meg fasz Zolinak.

Ági: Induljunk. Hallgassunk zenét. Mindent megbeszéltünk.

Botond: Prince?

Ági: Purple Rain!

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenyforras.blog.hu/api/trackback/id/tr283150728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedagoszaurusz 2011.08.24. 11:36:24

A család csak tesztelte Botondot? Vagy megérezhettek valamit Ági és Botond közötti törésvonalból?
Úgy változott meg a kapcsolatuk, mint a lavina.

zelka.baktay 2011.08.25. 12:28:07

@pedagoszaurusz: Ahány ilyen "udvarló-beavatást" én disznóölésen láttam, alapértelmezésben is éppen elég brutális volt mind .
süti beállítások módosítása